Arkadaşlar kendimce uyku eğitimi vermeye başladım bugün 2. Günümüz geceleri saat başı uyanıyor ve gündüz 30-45 dk uyuyor akşam kendi uyudu ben 10 dan 1 e kadar uyudu sonra. Yine emerek uyudu ve uyandık sürekli saat başı sizce gündüz yeterli mi 45 dk tekrar uyutmama gerek var mı keyfi iyi oluyor uyanınca