Kızlarim iyi günler ♥️ oğlum 42 günlük doğduğundan beri bir gozunde çapaklanma var. Sağlık ocağı doktoru ılık suya batırılmış bezle siyin dedi siliyorum siliyorum yine aynı anne sütü damlatın dediler tekrarlıyor birde gözünün bitisi yara oldu😞 kalıcı bir çözüm önerebilir misiniz?
