elmasnur1110 Kızlar yavaş yavaş tadımlara başladık pirinç unu ile tarifler görüyorum sağlıklı mı acaba pirinç unu ? Veya önerebileceğiniz tarifleri bekliyorummmmm 4 ay için. 🥰🩰
gulcicek006 elmasnur1110 ben doktorumuza danismistim.en az 5 ay olmasını bekleyelim bağırsaklari hazır değil daha demişti bence çok az daha bekleyin derim bir de pirinç unu çok tavsiye edilmiyor.🌸
Dedektifgadget elmasnur1110 4.5 ayda doktor mu önerdi başlayin diye ? Pirinç unu sağlıklı değildir * Blw usulü veya sebze püreleri ile başlamak gerekiyor
momas elmasnur1110 alerji durumu vs yoksa doktora danışmadan başlamayın çok erken daha düzgün oturamaz bile yazık. 5.5 ayda tadım başlanır o da doktor başla derse. Bu kadar acele etmeyin zaten uzun bir süreç onu da zorlamayın bence
elmasnur1110 gulcicek006 ya teşekkürler biz mama aldığımız için biraz erken başlatmak istiyorum yine 4. Ayın sonunu beklicem tabi ki teşekkürler 🌝
demiralpduman Doktorunuza danışın isterseniz ama bekleseniz iyi olur bağırsak gelişimi için anne karnında bile bağırsaklar en sona kadar hala gelişiyor oluyor malum önünüzdede kocaman bir serüven var acele etmeyin derim 😊🙏
gulcicek006 elmasnur1110 rica ederim bizde hep mama ile beslenme oldu 2 aylıktan beri o yüzden aynı kaygıyla bende erken başlamak istemiştim doktorumuz öyle söyleyince bende biraz erteledim