Anneler oğlum da uyanık kaldığında elinde bir şey olmadığında arada bir genelde iki elini yanlarda hafif hava kaldırıp sürekli elleri hareket ediyor açılıyor kapaniyor sallanıyor gel gel yapar tarzda yapıyor normal mi anlayamadım 7 aylık uyurken bir şey yok ama örnek tv ekranın da bir şey görse öyle yapmıyor veya elinde oyuncak olunca böyle bir şey yok bebek arabasında dışarda gezerken böyle bir şey yok evde yatarken ve ana kucağında böyle bi an sağlıksal bir şey mi diye düşündüm