Merhaba anneler öncelikle sakın beni yargılamayın bebeğim 10 aylık tv olmadan yemek yemiyor günde 40-45 dk izliyor toplam sadece yemek saatinde çok zararlı biliyorum ama evde tekim asla ona yemek yediremiyorum zararını bildiğim için kendimi suçlu hissediyorum ama izletmeden de yemiyor zayıf zaten çok şükür sağlıklı göz teması var beraber oyun oynama var ismine bakıyor falan ama ben en ufak bir şeyde şüpheşeniyorum instgramda falan hep keşfete düşüyor otizmli çocuklar falan psikolojim bozuldu lütfen yargılamayın