Teşekkür ederim .Hayır evde tedavi olmadı ara ara kontrole götürüyorduk.6.ayda da işitme testi yaptırmamızı istediler yeni doğan zamanı yoğunbakıma girenlerde işitme sorunu olabiliyormuş yaptırdık birşey çıkmadı çok şükür .Şuan gayet iyi maşallah.Rabbim tüm bebeklere evlatlarımıza sağlık sıhhat hayırlı bir ömür nasip eylesin