papatyagibi Bende çocuğun gözünü doyurmaktan yanayım ama sınır bilerek. 2.5 yaşında, markete gidersek bir şey alma hakkı var. İsterse 1 tllik olsun ister 100 tl. Hiç almamızlık etmiyorum o zaman gözü dışarda oluyor cidden.
Oğlum da maşallah hiç tutturmaz, 1 tane alıp çıkıyor. Oyuncak zaten hiç istemez o yönden şanslıyım😂