Myrtle Krmasli95 ebebekten tavsan neni almistim alt kismi müslin olandan. Dövuyo firlatiyo oynayip uyuyodu simdi 9 aylik yuzune bakmiyor kendi uyuyor 😀 bag kuramadi benim kizim demek ki. Yumusak oldugu icin rahatti zarar vermedi uyurken o acidan memnundum