Merhaba 2 ay 25 günlük bebeğim var erkek doğduğunda da 37 cm baş ölçüsüyle doğdu doğumda kafasıyla alakalı bisey demediler hamilelikte de demediler en son 15 gün önce sağlık ocağında ölçüldü 41.5 çıktı tabloya göre ileride gidiyor kafası hidrosefaliden korkuyorum belirti gösterir mı yoksa sadece kafasının büyük olması yeterli mi hidrosefali olması için? İştah kaybı falan yok hareketleri de çok normal aguluyor oyun oynuyor kendi kendine sesler çıkartıyor içim içimi yiyor ya