PrensesAnne_ 11 buçuk aylık kızım yemek yemiyor bir haftadan beri sürekli meme de yenidoğan gibi olduk birde çokhuysuz sürekli üstümde gına geldi artık yardım edin diye bağırmak istiyorum bazen bilmiyorum ne yapcam çok yoruldum sürekli ağlıyorum
Elifdemir1907 PrensesAnne_ diş çıkartıyor olabilir mi acaba yada yakiin zamanda bir hastalık mı geçirdi genelde bu durumlarda iştahsızlık görülebiliyor atak döneminde de olabilir yemeyen durmayan çocuk çok zor gerçekten Allah size de hepimize de sabır bebeklerimize sağlık versin benim kızım boğaz enfeksiyonu gecirdi 1 hafta hiçbir şey yemedi çok üzüldüm çocuk eridi bitti o dönemde resmen daha yeni toparlıyor 😥😥
PrensesAnne_ Elifdemir1907 evet hasta oldu geçen haftalarda burun akıntısı sonra burunda balgam oluştu yemek yemeyi kesti çok zorlanıyorum bazen hemen büyüsün istiyorum 🥹 bu kadar çok zor olacağını tahmin etmezdim bebek bakmanın
Elifdemir1907 PrensesAnne_ bende inan ki 2 haftadır ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor hiçbir şey yemiyordu yavaştan düzenliyorlar merak etme ben doktora gidip hocam yemiyo 24 saatten fazladır aç emmiyo da doğru düzgün emsede artık 20 aylık benim sütüm ona yetmez ki dedim aclikton ölmez korkma dedi 😥 şaka gibi ya valla ne dicemi bilemedim salak gibi yüzüne baktım sinir oldum orda ona ama yavaştan iştahı açıldı bide ben antibiyotihi bıraktıktan sonra iştahının açıldığını fark ettim
PrensesAnne_ Elifdemir1907 bende sütümğn yetmediğini düşünüyorum çünkü sürekli emmek istiyor alışkanlık haline getirdi geceleri öyle kaç kere uyanıyor bilmiyorum uyumuyorum resmen hiç inşallah geçer bu günler bende bişey yiyemiyorum fırsat vermiyor kızım hiç bana haliule sütte olmuyor doymuyor oda 🤦🏻♀️
Tas0525 PrensesAnne_ benimkide aynı bu aralar hic bir şey yemek istemiyor kaşık görünce ağzını kitliyor resmen mama dahi içmek istemiyor gece sürekli kalkıyor aynıyız resmen