Bebeğim 6 ayı doldurdu. Doğduğundan beri uyku sevmeyen bir bebekti fazla uyumaz çok zor uykuya geçer. Uyku rutini oluşturmamla gece uykularımız düzene girmişti gündüzleri de 35-40 dakikadan 2-3 uyku yapıyordu ve mutlaka memede uyuyordu. Son 1 aydır memeye ilgisi yok gece ve gündüz uykularımız felaket. Memede uykuya geçmiyor, ayakta sallıyorum 1,5 saat sonunda ağlamaktan bayılıp uyuyor. Memeye ilgisi de eskisi gibi olmadığı için ilk kez bu ay çok az kilo almış bu yüzden doktor mama takviyesi yapın dedi. Memede emmiyor ama biberon ile anne sütü içiyor. Tüm bu uyku ve meme reddi problemleri dişten mi sizce? Diş jeli de kullanıyorum eskiden fayda ederdi şimdi etmiyor. Dişle ilgili değil doymuyor mu artık acaba onu da bilemiyorum. Mamaya geçmeden buzluktaki sütlerimden takviye yapmaya çalışıyorum ama hep etrafıyla ilgisi var, aç gibi davranmıyor. Sizde durumlar nasıl 6-7 ay anneleri?