ipeksiiimom Kizceler buharlı temizleyici almayı düşünüyorum kullanıp memnun olan var mi ya da aldım pişman oldum hiç gerek yokmuş diyen? Varsa tavsiyeleriniz neler hangi markaları kullanıyorsunuz
elifkos ipeksiiimom ben aldım çok memnunum 😀evi silmek istediğimde bile onu açıyorum alerjik bir bebeğim olduğu için halılara fln lekelerde kullanıyorum ama koltuklara kullanmadım mağazadan alırken satıcı koltukları yakabilir demişti riske girmek istemedim fakir aldım ben
avocadooo Pirantech aldım bir hafta kadar oldu daha çok yeni. Ama bayıldııım ya aşırı temizlik hissi veriyor. Tabi uzun süreli kullanım sonrası daha net fikir sahibi olabilirim.
elifkos ipeksiiimom ama şöyle ki eski kiracının kalan çok eski lekeleri çokta çıkartmadı ama 2 senedir aynı evdeyim benden kaynaklı olan yağ lekesi fayans arası lekeler çıkıyor
flover ipeksiiimom alf marka aldım kullanıyorum çok memnunum hele bebekle çok iyi oluyor deterjan çok kullanmıyorum bu markayı tavsiye ederim ben çok memnunum
Caglaykut ipeksiiimom ben aldım karcher evet güzel temizlik ama işini ekstra uzatıyor 😀😀😀 arkadan bezle yerleri kurulamak zorundasın nemli bırakıyor olmasa da olurmuş bence
bsr1995 ipeksiiimom ben aldım karcher sc3 gayet güzel temizlik yapıyor özellikle mutfakta ve inatcı lekelerin olduğu yerde ben makinemi satıyorum hatta letgoda sarışa koydum
ecrinbebe ipeksiiimom ben kullanıyorum bir sene oluyor alalı heryeri siliyorum duvar, mutfak dolapları fayans araları , ocak aldığım markası kiwi