Kızlar bugün doktora gitmiştim doğum yaptığımdan beri bi muayene olamamıştım vakit bulupta . Geçmeyen mantarım vardı ? Doktora şikayetimi anlatınca gizli şeker bu dedi en son 20 ocakta sağlık ocağında kan testlerim olmuştu onlara bi bakayım dedi gizli şekerin var senin hamileyken doktorun nasıl farketmedi dedi. Tatlı krizlerine giriyorsun gece bile yemek yiyorsun demi dedi evet dedim söylediğiniz gibi sonra alttan muayene etti temizsin dedi sadece mantarın var o da şekerinden geçmiyor aklım allak bullak hap kullanman lazım yoksa 30 unda insülün başlarız dedi ….hapını kullan diyestisyen eşliğinde diyetini yap spor yap kontrol altına alalım dedi . Ne yapmam lazım bilmiyorum