Kolik gibi bizimki de öyleydi. Asla sakinleşmiyordu. Gazını çıkarmak kakasını yaptırmak için 40 50 dk uğraşıyorduk. En son sıcak suyla bir kova su doldurup beline kadar sokuyordum rahatlatıyordu. Bir arkadaşım da kiraz çekirdeği kemerinde çare bulmuş. Bizimki 2 aylık büyüdükçe geçti