Merhaba anneler , uyku eğitimiyle bebeğimin uykuya geçişini desteksiz olmasını sağladım ama uykuları asla uzamıyor ve saat başı uyanmalar devam ediyor. Bu tarz bir durum yaşayanlar var mı?
Gece uykusu düzelsin diye yapmadığım bişey kalmadı diyebilirim 🥹