Mikisss Merhaba.bir sorum olucak.bebegim 2 ay 18 günlük.35+6dogdu 2550 gr.simdi KL 4260gr.reflusu var.her beslenme sonrası kusar.26 güne 660 gr almiş en son azmı almiş?mama ile besliyorum.
suhedaaaaa Mikisss 500 gr üstü almış gayet güzel zaten doğum kilosu da düşük bir bebek. Kapasitesi o onun, reflüye rağmen bi de yani
Mikisss suhedaaaaa evet baya kusmasi oluyor beslendikden sonra.sukur ki KL almış bu ay.ilk ay sadece 200 gr almıştı.
Elifatm1 Mikisss gayet güzel kilo almış. Doktorlar da bunun normal olduğunu söylüyor zaten. Çevrenizde baskı yapan var sanırım. Kimseyi takmayın.
Elifatm1 Mikisss ağzı olan hep konuşur. Bebeğinizin sağlığı, sıhhati yerindeyse kafanıza takacak bir şey yok demektir. Başka işleri yok anca anneler üzerinde çok bilmişlik yaparlar. Üzülmeyin lütfen.
prenseskus Mikisss 22 günlük de benim kızım hem reflü hem süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı 3090 doğdu Yoğum bakımda yattı 8 gün Taburcu oldu 2900 Şuan 3100 kilo Bizimde çok az
Mikisss prenseskus kaç aylık şimdi.benimkide hastaneden cikinca 200gr falan KL vermişdi.uzayan sarilikda keçirdi
Bebeginibekkleyenn Mikisss Reflü kusma için aptamilin özel maması var onu tercih edebilirsiniz. Bebeğiniz iyi almış üzülmeyin. Bebeğinize mama verdikten sonra alt açımı yapmayın. Direk sırt üstü yatirmayin Kucağınzda 10 dk tutun sonra reflü yatağına koyn
Mikisss Bebeginibekkleyenn kabız oluyor.o mamayı icince bebeğim.valla 2 saat dik tutuyorum reflu yatağına birakir birakmaz yine acikiyor yine besliyorum resmen tüm gün kucagimda dik pozisyonda