ravza2_ Kızlar bebeğim koltuktan düştü çok yüksek değil ama yinede çok korkuyorum düşüp alnını vurdu battaniye de dolanmisti düşme şiddetini azalmıştı nasıl olduğunu anlamadim elim ayağım titriyor
aysebb ravza2_ Sakin olun bir anormallik yoksa birşey olmaz battaniyeye dolanıkmış zaten sıkıntısı var mı şuan
caylavyu ravza2_ Geçmiş olsun sakin olun öncelikle. Kontrol edin herhangi ezilme, şişme, morarma var mı? Ağlaması durmazsa dokununca bağırıyorsa fışkırarak kusma ve gözlerde kayma varsa hemen acile götürün.
ravza2_ Audrey_ yok öyle bir kusması yok başını yikadim bjrad oyaladim emzirdim uykusu gekdu uyudu yani düştükten sonra öyle bir durumu yoktu
caylavyu ravza2_ Hepimiz yaşadık bunu o yüzden korkmayın bebeğiniz de bir sıkıntı olmamış belli ki tekrar geçmiş olsun
annecibebe ravza2_ Benim kızımda 2 kere düştü öyle 60 cm yataktan çok şükür bi şey olmadı hareketlerini kontrol edin bi uyku hali yoğun kusma bilinç kaybı görürseniz acile götürürsünüz . Ben ilkinde götürdüm ikinci de götürmedim kontrol ettim 2. Daha kötü düşmüştü
ravza2_ annecibebe 24cm ölçtüm halıya düştü ya çok hareketli bir bebek sürekli yere koyuyorum yerde de düşüyor da o çok önemli değil ama koltuktan ilk defa düştü
gokce3535 ravza2_ bizimkide sabah düştü kendi yatağımızdan başı sürtünmüş kilime ama bıseu olmadı biyere sivri gibi mesela orlara sert çarpmadığı aekılde bısey olucagını zannetmiyorum
merve2255 ravza2_ canım 2-3 saat uyutma gözlemle göz hareketlerine falan dikkat et besleme bi iki saat bi anormallik olsa anlarsın Korkma
mooomm01 ravza2_ sakin kal canım hangimizin bebesi düşmedi ki 🥲 4 aylıktı oğlum düştüğünde doktoruma yazdım geçmiş olsun dedi sadece ☺️ gözlerinde kayma fışkırarak kusma yoksa 1-2 saat uyanık tutmaya çalış besleme bu süreçte biraz kontrol et ama bence bir şeyi yoktur 💗
ravza2_ caylavyu sağolun yerde arada düşüyor halının üstünde ama koltuktan hiç olmamıştı en korktuğum şeydi ve başıma geldi
annecibebe ravza2_ Osman gönülal dinler misiniz bebeğim düştü yazın çıkar ve aradığınız tüm soruları bulursunuz orda güvenli düşüş alanları var halı parke vb onlardan bahsediyor içiniz rahatlar .