azramelam me_o531 benim bebeğim de 2 ay 19 günlük bende ilk gün denicem eşim kızıyor ama etkilenmezse tutcam inş.
Zeliff me_o531 kızım 3 aylıktı tutmak istiyordum birkaç gün denemeye karar verdim. İftar ve sahur arası bol sıvı tükettim şükür sütüm azalmadı ve o Ramazan tamamını tutabilmiştim. Sonrakilerde zaten ek gıda aldığı için sıkıntı olmadı. Gönlünüzden geçiyorsa deneyin azaldığını görürseniz devam etmezsiniz🌼
Hilal3407 Sütte azalma olmuyor ramazan başlamadan önce emzirme saat aralığını açmaya çalıştım bebeğim ek gıdaya başlamıştı bu yüzden zorlanmadim
elmaelmaelma Ben ilk çocuğumda tutmamıştım, o zamanki ilk ramazanda zaten 1,5 aylıktı daha. Şimdi 8.5 aylık bebeğim var, bi denesem mi karar veremedim. İlk birkaç gün denesem, sütümü etkileyip etkilemediğini de anlayabilir miyim bilmiyorum.
Fosforsuzyesil Bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık ama hala önceliğimiz meme birde 2 yaşında oğlum var gün içinde o kadar yoruluyorum ki aç kalamıyorum maleaef hemen şekerim düşüyor halsizleşiyorum ama tutmayı çok isterdim 😔 bebeğiniz büyükse bir deneyin isterseniz Allah kolaylık versin tutacak annelere
me_o531 Fosforsuzyesil 14 aylık bebeğim ama aşırı haraketli gece zaten uyumuyoruz sekiz on kere uyanıyor gündüz de en fazla yarım saat kadar iki uyku yapıyor ve memeye çok düşkün tutabilirmiyim acaba diye tereddüt ettim bende sürekli emdiği için sütüm azalır çok halsiz kalırım diye düşündüm ama denemek istiyorum bende
Teletabianteni Benim bebeğim de 4 aylık tutmayı düşünüyorum geçen sene hamileyken tutmamistım riskli gebelikten dolayı. Allah yardım eder tutarım inşallah
Fosforsuzyesil me_o531 çok iyi anlıyorum sizi Allah yardımcınız olsun eğer tutmak istiyorsanız bir instagram hesabı var belki duymuşsunuzdur hastalanmayançocuk hikayesinde emziren anneler için örnek menü paylaşmış bir bakın isterseniz
Hilal3407 me_o531 ve size tavsiyem benim bebeğimde çok emiyor gündüz çok zor ve az uyuyordu geceleri de sürekli emiyordu derken dayanılmaz hale gelmiştim. 2 yaşına kadar emzirecektim 20 aylıkken kesme kararı aldım. Keşke daha önce buna karar verseymişim. Bir an evvel emizrmeyi sonlandırın derim. Rahat ettim 20 ay sonra uyku uyuduk bebeğim de geceleri uyuyor.