Bende erkek hamileliği zor diye düşünüyorum, oğluma hamileyken doğum yaptığım güne kadar midem bulandı kustum hamile değilde resmen hasta gibiydim ne halim olurdu ne dermanım çok kötüydü, şuanki hamileliğimde elhamdülillah ona göre çok çok iyiyim bulantım çok nadir çok az enerjim yerinde ağrım sızım yok tam kesinleşmedi ama doktor tahminim kız dedi