Merhaba hanımlar. 2 aylık bebeğim var sol göğsümden mastit oldum. 4 gündür antibiyotik kullanıyorum ve sütüm inanılmaz derecede azaldı. Önceden inanılmaz derecede sütüm vardı ama şimdi bebeğim doymadığı için buzluk stoklarımdan verdiğim sütler bitti ve mama takviyesine başladık. Bu durumda olup mastiti geçtikten sonra tekrar sütü artan var mıdır?