cicianne_ ekineda evet. Çünkü sürekli uyandırıp doyurursak onda alışkanlık olıyor.ben uyanır uyanmaz hemen su verip yatağa koyuyordum öyle alıştı.bunlar doktor tavsiyesi tabi
sedadvc ekineda Ben 4 aylıkken bıraktım gece beslenmesini. 12 de mama verip sabah 8 de veriyordum sonraki mamayı. Şu an 5 buçuk aylık. Hala öyle devam ediyor. Kilo alımında da sorun yok.