qwerty12 kac yasında yada aylık bnm kızım 6aylıkken yapıyordu gecmıstı smdi 4 yasında tsortunu buzup onune koyup halıya surtuyo sallıyo kendını doktora danıstım oda baska seylere yonlendırmemızı onu yapıcagı zaman dıkkatını baska bıseye cekmemızı soylefı ıse yaramazsa sevmedıgı bıseyı ısteyın dedı her yapmak ıstedıgınde yada yaptıgında ozman her yapmak ıstedıgınde sevmedıgı sryı yapmak zorunda kalacagı ıcın yapmıcaktır dedi ama bn vazgecıremedm artık saldım vala gun ıcınde baska sylere yonlendryorm ama bqzen yapyo genelde oglumu uyuturken yda yemk yaparken mutfakta yapıyo