fatmaa12345 alıyordum canım ama bebeğim alerjik olduğu için şuan alerji mamasini alıyorum raporla onu aldığım için aynı anda infatriniyi vermiyor bebeğim alerji mamasinida pek severek içmiyor hele bu aralar ek gıda olayımız facia önceden bir kase çorbayı bir şekilde oyalayarak icirebiliyordum ama şuan bir kaşık bile içmek istemiyor