Arkadaşlar çok merak ediyorum. 5,5 aylık kızımı özellikle gündüzleri çok zor uyutuyoruz. Uyusa da yarım saat demeden uyanıyor. Her uyku öncesi ağlama seansları da cabası. Bir arkadaşım kendi iki çocuğunun da uykuyu sevdiğini söyledi. Merak ediyorum siz kolay uyutabiliyor musunuz? Çocuğunuz uykuyu seviyor mu