papatyam39_ Adet oldum çok kötü agrım var normal her zaman kullandığım mavi kutulu parol evde yoktu eşim geçen kırmızı kutulu parol plus almış kullanabilir miyim acaba Emziriyorum bebeğim beş aylık
Karanirem papatyam39_ yan etkşlerinde bebekte huzursuzluk ağlama uykusuzluk yazıyor hiiiiç cekemezdim bunu asla icmezdim😀
Kitsu Hamileyken doktor plus kullanma demişti ama tek seferden bir şey olmaz diyip almıştım. Etken maddeleri değişiyormuş sanırım. Ama ben normal ağrı kesici de kullandım hem hamilelikte hem emzirirken o yüzden doğru bir kaynak değilim :)
papatyam39_ Kitsu bende her zaman parol alıyorumda bu pulus agrı kesiciyi açıkçası ilk defa duydum kullanmasam daha iyi olur sanırım çok sağ olun