dlr_d Merhaba 1.5 aylık bebeğim mama için golden goat keçi sütlü mama önerir misiniz ? Keçi sütlü olduğu için ağır mı oluyor bilemedim , tecrübeli anneler sorarım :) biraz kilo alımını desteklesin istiyorum
minnakkofte dlr_d ben kullanıyorum çok güzel kilo aldırdı henüz tartı almadık ama her halinden belli.ama benimki süt de içiyor sağıyorum
yilmazbebekler dlr_d ben ikizlerime kullandım kilo alımları falan müthişti içerik olarak en temiz ve anne sütüne En yakın mama olarak geçiyor zaten tavsiye ederim
Pnr22 dlr_d çok memnunuz en temiz içerik ağır tadı yok ama büyük abdeste koku birazcık ağır oluyo bebeğime sma hipp ve golden goat verdim çok severek golden iciyo
Bebekanneesi dlr_d koku hassasiyetim var benim o yüzden çok ağır kokuyor bana köy peyniri gibi bebeğimde sevmedi zaten kullanmadik
dlr_d minnakkofte bizde süt ağırlıklı besleniyor günde 1-2 kez mama veriyorum , sizin bebeğiniz kaç aylık ? 1.5 aylık ağır gelir mi emin olamadım , şuan hipp veriyorum
dlr_d yilmazbebekler ne zaman başladınız acaba , 1.5 ay için küçük mü ? Anne sütüne takviye olarak vereceğim bende
yilmazbebekler dlr_d Benim sütüm kesildi bi anda 40i çıkmamıştı galiba hemen hemen bu zaman baslamistim
yilmazbebekler dlr_d Hipp hiç tavsiye etmiyorum golden doat bulamadigimiz için kullandım ve kabızlığa neden oldu bebeğim fiskirarak kustu ve kilo alımını azalttı belki de bize yaramadı bilmiyorum ama asla tavsiye etmiyorum
ilay-mom dlr_d ben kullanıyorum bebeğim severek içiyor bir sorun yaşamadım, kilo alımı güzel diye biliyorum ve içerik olarak temiz mama. Ben sadece geceleri veriyorum ama gün içinde emziriyorum