mmmaviyemeftunnn Merhaba bebegim su an 1 aylik ve dogduktan kisa bir sure sonra anne sutu sariligi oldugunu anladik,yasayan var mi?varsa kac ayda atlattiniz acaba
bisusbe_ mmmaviyemeftunnn üç ay sürdü uzamış satılıktır enzim testi istendi bir sorun yoktu bol bol emzirin
kadr24 mmmaviyemeftunnn 2. buçuk aylikta geçti birden geçmedi zamanla azaldı en son yüzünden gitti bizde rengini anlayamdik esmer sanıyorduk şarkılık bitince pamuk gibi beyaz sarisin bi kız oldu 🙂
mmmaviyemeftunnn Peki bir anda mi gecti yavas yavas mi gecti cocugun rengini ayirt edemiyorum onemsemiyorum gecici oldugunu biliyorum ama asiri kirmizi bir ten rengine burunuyo sizinki de mi oyleydi acaba
mmmaviyemeftunnn kadr24 ayy valla oglum da oyle su an esmer gibi kizarik gibi bakiyorum cocugun elleri bembeyaz ama yuzu bayagi esmer,saclar da siyah olunca ten rengini bi turlu cozemedik 😀