inci_taneleri Kızım 4 aylık şuan benden kahverengi akıntı geldi 3 gün falan ama çok az lavaboya gittiğimde geldi sadece bir kerede hafif ağrısı oldu oda hemen geçti bu şimdi ilk reglim miydi?yoksa enfeksiyon falan mı başına gelen var mı?
aysebb inci_taneleri Yerleşme kanaması yaşamıştım ben aynı bu şekilde. Ama olmayadabilir tabi korunuyor musunuz acaba güvenli şekilde ? Tedirgin etmek istemem sizi ama söylemekte zorundayım bunu 😊
inci_taneleri miniksincabim gebelik belirtim yokki ama idrarda yanma falan olunca bende enfeksiyondur diye düşünmüştüm kahverengi akıntı mi geliyo yerleşme kanamasinda🙈
miniksincabim inci_taneleri hamile iken çok araştırmıştim kahverengi leke vs bu yüzden karşıma çıkmıştı
aysebb inci_taneleri Yerleşme olmuş olsa bile şimdi çıkmaz idrar testinde. 5-6 gün sonra yapabilirsiniz
inci_taneleri Lavinia_- demi ya çünkü başka bir belirtim yokki olsa öncesinde de kasik ağrım falan olması lazım sadece kanamayi görünce azıcık ağrıdı geri hemen geçti 🙈