_themom95 Kizlar bebeğim 2.aydan 3.aya sadece 300 gr almis bol bol emzirmeye çalışıyorum mama da vermeye çalışıyorum ama hiç bir şekilde kilo almıyor ne yapabilirim aynı sorunu yaşayan vat mi lütfen yardım
babyyboy25 _themom95 belki sütünüz yoktur her emzirmeden sonra mama verin birde sütünüzü pompa yapın bakalım ne kdr çıkıyor 10 dk -10 dk her meme emzirip fazla yorulmadan baby mama verin içiyormu bakın
babyyboy25 _themom95 bir de çiş durumu nasıl günde en az 5 bez almanız gerekiyor kaka çok önemli değil çiş yapması lazım 5-6 bez alıyorsanız çocuk doyuyordur siz yine de doktorunuza danışın galiba haftada en az 140gram alması gerekiyor kilo
D_deniz _themom95 sabah öğle akşam ikindi gece emzirip aralarda mama verin. Mamayı sıcak dinlenmiş su ile yapıp ılık verin iyice erişin mama. 500gr ile 1kg kilo alma durumu olan bebeklerde durum iyi oluyor
_themom95 babyyboy25 sütüm çok güzel aslında asla tam olarak bitiremiyor mama veriyorum zaten ama hiç içmek istemiyor
_themom95 D_deniz evet öyle tabi ama yok içmiyor mama içmiyor sadece meme aliyor cisli bez sayısı kaka durumu iyi aslında ama coxuk kilo almamis bu ay ilk iki ay her ay 1 kilo aldı en az