twobabymom_ uykusuzanne__ Ayy yurt dışına döndü kuşum burasi da merak etme kimse kimseye dönüp bakmiyor eskisi gibi eski binalarda yıllarca bir arada oturanlar anca komşuluk yapıyor yenilerde imkansız evlatlarımız can yoldaşı oluyor anca
uykusuzanne__ bahardg bizde artık burdan sana komşu oluruz Çok zor aslında ama alıştım 7 sene olucak burdayım önceden baya zorlanıyordum şimdi alıştım iki çocuğum var onlar bana evlat komşu can her şey yani teşekkür ederim düşünceniz için😻