Melek2845 Tazebianne bende emzik beriyorum 14 aylık ama uyanık oldugu sürece hiç vermem. Konusma geriliği olur diye öyle alıştı. Bırakcak gibi duruyo ama bırakmasını istemiyorum şuan benim kurtarıcım emzik
sibeldogu Tazebianne gün içerisinde almz ağzına uykudan uykuya almasına rağmen bağımlılık yaptı nasıl bırakacagm bilmıyorm 18 ay 20 günlüğüz 🙈