umay6691 Kizlar dün den beri zor mama iciriyorum mama icmiyor kızım sizce neden olur aptamil kullaniyodum bebelac aldirdim onuda içmedi napmam gerekiyorr
asuuuuu umay6691 merhaba benim bebişte 1 gün yaptı sonrasında biberon ucunun genişlemiş olduğunu fark ettim akış beğenmemiş öyle birşey olabilirmi
asuuuuu umay6691 o zaman bilemiyorum maalesef ama genel olarak bebekler dönem dönem red yapıyorlar umarım inşallah en kısa sürede geçer