traum86 ben doğduğundan beri gece uykusuna desteksiz geçiriyorum emziriyorum sonra yatağına koyuyorum bi iki mırıldanıyo sonra uyuyo 3-4 saat ama sonra saat başı uyanıyo işte son 1 aydır. Eğer ağlarsa emzik veriyorum öyle dalıyo. Gündüz de uyku aralıklarına dikkat ediyorum 2-2,5 saatte 1 uyutmaya çalışıyorum yine beşiğine koyup emzikle ama bazen hiç uyumuyo o zaman da mecburen kucağımda mayıştırıyorım