meltem0307 Anneler bebeğim 8 aylık ve hiç su içmiyor biberonla denedim kaşıkla vermeyi deniyorum ama hep dışarı çıkarıyor 5aylık olduğundan beri su içirmeye çalışıyorum ama asla içmiyor sürekli suyu dışarı atıyor çişi çok kokuyor ve çok sarı ne yapabilirim
momas meltem0307 wee baby nin minik biberonu var ben onu ağzına fışkırtıyorum elimle emziğe basıp öyle içiyor. Sonra arada kendi de emiyor
durulandiniz meltem0307 Yaşına kadar su ihtiyacı yok Emiyodur ya da mama içiyodur zaten Ek gıdadan sonra besinler gidecek kadar içse yeterli Mama süt azaldıkça su içmeye başlıyolar Siz alıştırma bardağı pipetten devam edin
meltem0307 artikbiranneyim artikbiranneyim bardakla denemedim öyle döker diye ama onu da deneyim o zaman
meltem0307 momas bende de var minik su biberonu ama su olduğunu anladığı an aşırı ağlıyor hiç çekmiyor ben elimle sıkıştırıp içirince de boğazına kaçırıyor ağlamaktan😞
Momys1 meltem0307 siz azar azar koyup içirin eğer bardakla içerse nuk ve munchkin markasının alıştırma bardakları var ondan alabilirsiniz
meltem0307 durulandiniz anne sütünü 3 aylıkken bıraktı mama devam ettik şimdi ek gıda + mama veriyorum her mamadan sonra su veriyorum ama içmiyor nasıl sindiriyor anlamıyorum gerçekten 10ml bile zor içiyor umarım çözeriz bizde
nrfdn meltem0307 Aynı dönemi yaşadım şuan 10 aylık bardakla iciriyorum şuan azar azar döküyorum ağzına öyle içiyor
Efnans_Mom meltem0307 çok koku olması ve koyu sarı olması çok susuz kaldığına işaret ve bu da böbreklerine zarar verir. Gerekirse uyku arasında verin ama kesinlikle su almasını sağlayın
meltem0307 Efnans_Mom doktorda uyku arasında verin dedi ama hemen anlıyor bir yudum içtikten sonra ağlayarak uyanıyor çok tuhaf gerçekten 🫢
Efnans_Mom maysamoms33 kim diyor bunu ya doktorlar ek gıdaya geçince ek gıda miktarı kadar su içirin diyorlar. Mama anne sütü ayrı
meltem0307 Efnans_Mom her doktorun görüşü farklı sanırım benim doktorda içmesi gerekli dedi içmiyor diyorum içecek içirceksin uyku arasında yada başka bir yolla bir şekilde içmeli dedi🙄
Karanirem Efnans_Mom hangi doktor diyor bunu dr. Osmangönülal instagramdan takip et ek gıda kadar nasıl su icsin cocuk😀
Efnans_Mom meltem0307 lütfen doktorunuz çok haklı benimde hem doktorum hem ebem verilmesi gerekli dedi hatta bende idrar kokusu ve sarılığı şikayeti ile gittim ve bana doktor kendisi söyledi susuzluktan diye bol su içir diye. Yemek yediriken kaşık ile verin kaç kaşık içerse kardır.
ozgecim meltem0307 bizim de aynı şekilde idrarı kokuyor koyu renkli ama asla istemiyor su. Fakat şunu fark ettim suyu mama derecesine yakın sıcaklıkta verince bir iki çekiyor. Bir de mamajoo nun suluğunu aldım sanki onunla arada içiyor çok az da olsa birkaç yudum.
meltem0307 ozgecim suluk uçlu başka bir biberon denemiştim ama sevmedi biraz sıcak verdim bugun çok az damla damla içti ama dediğiniz gibi tamamen red etmedi