sera03 kızımı emzirdim ama hatırlamıyorum dikkat de etmemiştim. Çünkü benim gebelikte şekerim düşmüyordu yükseliyordu. Gebelikten ne kadar sonra yükselmeyi bıraktı düşmeye başladı hiç bilmiyorum , ben yükseliyor sanıp doktora gittim geçen sene, şeker yüklemesi yaptı, ne yükselmesi kızım düşüyor senin şekerin sen yiyeceksin ara öğün yapacaksn sakın öğün atlama dedi. Yani öğreneli 1 sene oldu 🥲