6-7 aylarda başlıyor 8. Ayın ortasına sonlarina doğru bitiyor. Bütün anneler bu aylarda uyuyamadigini yazdı heralde buraya. Ben de uyuyamadım sabahlari artık ağlıyordum. Ama geçiyor yakında geçer bu dönem. Geçer geçmez 10. Ay civarı odasını da ayırirsaniz tamamen rahatlarsiniz