selinkumsal10 4 aylık 63 cm bebeğim. Astronot tulum almak istiyorum dışarı çıkarken pratik olarak hemen üstüne giydirmelik. Bazı sitelerde 3-6 ay için ürün boyunu 50 küsür cm girmişler benim bebeğime olur mu ki şuan 3-6 aylıklar tam oluyor
myavocado selinkumsal10 bebeğinizin boyu 63 cm olduğuna göre, boyu 50cm olan bir tulum küçük gelecektir. Astronot tulum kıyafet üzerine giyildiği için de biraz büyük almakta fayda oluyor
duyguloji3478 selinkumsal10 62-68 cm arası 3-6 ay 68-74 ay arası da 6-9 ay oluyor ama astronot tulumlar daha geniş kalıp oluyor diye biliyorum benim kızımın 6-9 aylık tulumu 12 aylıkken tam olmuştu anca içinde kaybolmuştu
cokbilmismom selinkumsal10 hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama bahar geldi ben olsam almazdım. Ama illaki alacağım derseniz max bir ay giyer zaten üzerine tam olan hangisiyse onu alın nasılsa seneye olma gibi bir imkanı yok
Kuzularinanasi selinkumsal10 momt kaban o tarz seyleri.hep buyuk alin.tam almayin cok cabuk.buyuyorlar.cunku tam oluyrsa 1 aya kucuk.gelir o.buyuk bedeni tercih edin.mesela ben uyku tulumu aldim 2 yasinda kizima 3-4 yas aldim ancak oluyor.sikmamasi rahat olmasi lazim bi de tulumun
selinkumsal10 duyguloji3478 evet işte ben öyle durmasını istemiyorum, zaten içine kalın bir şey giydirmeme gerek yok bu tulumu giydirirsem
duyguloji3478 selinkumsal10 elli santim büyük ihtimal omuzdan ayağa kadar ki ölçüsüdür 50 cm yenidoğan çünkü 🤷🏻♀️içine kalın bir şey giydirmem diyorsanız tam bedenini alın emanet gibi durmasın üzerinde
selinkumsal10 cokbilmismom dışarı çıkarken giydirmeye bir şey bulamıyor 🤷♀️ Malum mınt olmuyor daha, Triko tulumu var e o da triko olduğundan çok terletip sıcaklatıyor. Siz ne giydirip çıkıyorsunuz dışarı
cokbilmismom selinkumsal10 bir tane örgü kalin mont gibi hırka var onunla bir tanede GAP tan aldığım tulum var içi polarli onlarla çıkartıyorum başka bir şey almadım nasılsa hemen küçülecek diye bide kış bitiyor diye 10 aylık suan benimki
Kuzularinanasi selinkumsal10 alcaginiz tulum tam kislik mi.yani oyleyse seneye olqcak sekilde alin derim.ztn artik son soguklar artik havalar isinicak.yaza kadar giyebilcegi kalinlikta ise 6-9 ay olur
Mnli selinkumsal10 nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bence artık astronot tulum almayın peluş olanlardan alın marttan sonra pek giydirilmez sadece peluş yeterli olur iki boy da alıp olmayanı iade edebilirsiniz benim kızım 19 aylık lcwnin 12-18ini giyiyor hala sitede ürün 75 cm yazıyordum kızım 79 cm zaten minyon biraz
Usnac1995 selinkumsal10 Astronot almak için vakit geçti sanki. Gerçi yaşadığınız yerde önemli, biz istanbuldayız 1-2 aya mont bile giymez gibi geliyor
Usnac1995 selinkumsal10 Bence hiç almayın zaten kış bitti. Daha mevsimlik montlar var mayıs hazirana kadar giyebilir. O tür bir şey olabilir