mer_501 Hayırlı geceler arkadaşlar 4 buçuk aylik bebeğim devamlı ikiniyo isal gibi ama ısal olsa günde 2 den fazla kaka yapar diyorum iştahsızlıkta var neden olabilir atak dönemi ondanmi Fikri olan varmı
papatyam39_ mer_501 ilaki kaka yapacak diye birsey yok gazını güzel çıkartıyor mu Gaz ilacı kullanıyor musunuz
bilgetabak mer_501 merhaba dişten dolayı demişti doktorumuz,geceleri daha fazla oluyor hatta ıkınma ınılama arası
buseviim mer_501 benim bebeğim ilk 6 ay çok gazliydi onun için hep probiyotik kullandık 6 aydan sonra bebeğim iyice haraketlenince gaz problemimiz kalmadı sonra bıraktık probiyotiği isterseniz bir doktorunuza danışın o size önerir zaten