cemreninannesi_ siz söyleyince aklıma geldi. Benim oğlumda da o bölge ateş gibi yanıyordu ve hem kaşındığını hemde acıdığını söylüyordu,sürekli buz koyalım diyordu. Benim oğlumun bebeklik döneminde besin alerjileri vardı,testi de ilk 3 aylıkken özel de bi alerji doktoru yapmıştı öylelikle öğrenmiştik ama o zamanlar sinek böcek birşey demediler. Alerjik bünyeli belli ki sizinkide,dediğiniz gibi halıdan dolayı böyle olmuş olabilir. Odasında peluş,yünlü,tüylü ne var ise oyuncaklara kadar toplayın mutlaka belli ki tetikleniyor onlardan. Birde naçizane fikrim iyi bir alerji doktoruna götürün mutlaka. Şişen alerjiler özellikle çok tehlikelidir,Allah korusun bir daha ki şişen yerin boğaz,dil olup olmayacağını bilemeyiz. Bu yaz tekrar aynı problemi yaşar isek bizde alerji doktoru kapısını çalacağız artık mecburen.