gzmdasss oğlum 2 yaşına girdi 1 aydır neredeyse vurma eğilimi var başkalarına değil de özellikle aile içine diyeyim izin vermiyoruz hayır vurmamalısın doğru bir şey değil seviyoruz öpüyoruz diyoruz ama yok yani anlamıyor tamam deyip 5 dk sonra sinirlenince yine aynısı sürekli uyarmama rağmen aynı şeyler olunca bir süre sonra bende sinirleniyorum istemsizce tepkilerim daha sert olabiliyor üzülüyorum ama geçici bir durum olduğu söyleniyor umarım öyledir :/