Kızlar oğlum nisan da 3 yaş olacak zıplamıyor diye koltukdan hoplamıyor diye çocuk norölojisine götürdüm Kreatin kinaz değeri normal çıktı ama 3 ay sonra tekrar gel dedi aklıma takıldı o an soramadım çok kişiyi aldı aynı anda içeri tekrar yüksek çıkıyor mu aklıma takıldı