Birdunyabircennetannesi ohd23 Sadece ben yapıyorum sahur eşim yapmıyor yapmadan tutuyor Bende kahvaltılık yiyorum Zaten başka bir şey yersem dokunuyor hemen
Sensen20 ohd23 standart kahvaltı en iyisi bence sucukmus borekmis tostmus yakabilir ama bende tostu aşırı seviyorummm😄
Gul-42 ohd23 ben kahvaltı yerım yada kahvaltılık gevrek süt yada hurma ve süt cunku dıyetteyım koruma donemındeyım😀