mutmerve Geçmiyo bu konaklar. Kafasında olsa anlıcam ama kaşları ve kulak memelerinde yaşayanlar oldu mu çözüm ne buldunuz. Temizliyorum ertesi gün tekrar çıkıyo. Bugün mustelanın konak şampuanını ve kremini aldım gelmesini bekliyorum umarım çözüm olur sizler nasıl çözüm buldunuz
Bebegimm1 mutmerve soğuk sıkım hindistan ceviz yagsı sürün 👌 ilk cocugumda onu kullandım tek iyi gelen bu oldu şuan diğer bebeğimde konak olucak gibi onada hindistan ceviz yagsı kullanıcm her gün yarım saat bekletip şampuanla yıkadıktan snra geri geri tarayın o hafta geçiyor. Kulak arkası içinse ben duşda yumşatıp elimle ovalıyordm öyle geçmişti kaşlarındada vardı orayıda şu fırça şeklinde bebek taragı var ya onunla banyodan snra hafifce geri tarıyordm kabugu yumşadıgı için kalkıyordu deriden
Berraa_54 mutmerve benim kızımın kafasında çıkmıştı zeytinyağı ile yagladim sonra taradım elimle kabukları teker teker topladım çoğu gitti azı kaldı baktım o az olan geçmiyor saçlarını sıfıra vurdum geçti gitti
likeli mutmerve mustela şampuan işe yaradı bizde. Kızımın da kaşlarında vardı. Banyodan önce zeytinyağı sürüp beklettim ara sıra hem kalına hem saç derisinr. Mustela şampuanı hafif hafif kaşlarına da sürdüm o şekilde 1 yaşına doğru geçti.
mutmerve aylinnu öyle temizledim zaten ama ertesi gün tekrarladı hep kulak memesi kulak arkası her yerde konak var siz tek seferde temizlediniz mi peki
mutmerve Bebegimm1 kaşlara sürdüm hindisfan cevizini gözüne akıp enfeksiyon yaptı zeytinyağı ile temizledim tekrar oldu hep sizinde tekralama oldu mu
Bebegimm1 mutmerve zeytinyag bizdede arttırmıştı 1 hafta düzenli deneyin bakalm hindistan ceviz yagsını.eğer mustela işe yararsa banada yazarmısınz yağla uğraşmaktansa şampuan daha kolay olur
sum57 mutmerve 40 günlük bebeğim başında ve kulağında bazen kaşlarında pul pul döküntü gibi çıkıyor neden kaynaklı oluyormuş bu
bittercikolata__ mutmerve ben bebek yağı sürüp biraz yumuşayınca taramıştim kızımınkini tek seferde geçmişti
kaptanjacksparrow Zeytinyağıyla karbonat karışıtırıp sürüp ovalayıp taramıştık sonra güzelce yıkadık 2-3 kere falan 3. Yapışta falan bitmişti
ysmnabd mutmerve hiç sıkıntı yaratmayı zamanla kalmıyor bile. Ben hiç temizlemedim sacindakileri bıngıldak yumuşak hiç ugrasmadim. Kaşı ve alnı için pamuğa bebek yağı döktüm yavaş yavas sildim zamanla bitti sacindakiler de bitti şuan 9 aylık dediğim gibi kafayla uğraşmak istemedim kendiliğinden bitti zaten
bohlem Aynı sorun benim kızımdada var 2 güne 1 yıkıyoruz sürekli bebek yağı sürüyorum (ebe tavsiyesi üzerine),tarıyorum ama yapışık bir şekilde duruyor ve çok kötü ekşimiş peynir gibi kokuyor🙈 Koku normal mi ? Sizler de de oldu mu ?