Kızlar merhaba 2 ay oldu doğum yapalı ama çatlaklarım çok fazla karnımda.Eski kiloma da 7 kilo var.Dikkat edecek gücüm yok ama aynada kendimi gördükçe kötü hissediyorum.Eşim benim zayıf halimi çok beğenirdi.10 kilo daha vermem lazım.Moralim bozuk hemde emziriyorum ama emzirmek hiç zayıflatmadı.Aksine canım sürekli tatlı çekiyor.Sütümü etkilemeden nasıl kilo verebilirim