İki günlükken benimki de yattı, ben yeni doğan yoğun bakımındaki bebeğime günde en az bir kez kendimi emziriyordum tentene temas önemli, sağdan sütleri vermemişlerdi bu mama ile beslemişlerdi bunu çocuğu teslim alırken sağda mı sütleri elime tutuşturduklarinda anladım, saatimi sütlerin verilip verilmediğini sorun lütfen, ve kendi emzirme şansınız varsa günde bir kez de olsa emzirin. Ve çocuğun durumu hakkında tetkikler yapıyorlar durumu normal olduğu halde bazı özel hastaneler birkaç gün daha yatıralım diyebiliyorlar, bu noktada çevrenizde bir sağlıkçı varsa çocuğun durumu ile ilgili bunu değerlendirip daha fazla kalması gerekmiyorsa çıkartmanızı tavsiye ederim.