bahardg bağımızı koparmadık canım arada ben gidiyorum yanına 😅 bebek kamerası var çocuk diğer odada kalıyor bazen şimdiden oda ayırma alıştırması yapıyoruz . Yani kaliteli uyku uyunmuyor çocuk da rahatsız ben de eşim de ya çocuğun odasını ayıracağız ya eşim gidecekti henüz 4,5 aylık bebişim oda ayırmak için çok erken o yüzden eşimi ayırdım odadan ben de yanına gidiyorum bazen 😅