yldzgndu Kızlar benim bir sorunum var bebeğim 3 aylık bebeğim bendeyken Çığlık kıyamet ağlıyor ama kayınvalideme gidince onda güzelce duruyor acaba bunu neden yapıyor
seyma51 Çok stresli günler geçiriyor olabilir misiniz. Belki hissettiği için öyledir yoksa siz onun annesisiniz size daha bağlı olduğuna eminim 🥹
yldzgndu Evet o zamanlar stres yapıyordum meme reddi yaptığı için üzülüyordum o yüzden böyle düşündüm şimdi bi tık düzeldi