Tosbikgiller19 Kızlar 2bucuk aylık prematüre oğlumn kulağndan 37.5 ateşi var. Dün eşim devlet hastanesine götürdü antibiyotik vermiş bronşit demiş. Ama korkum 15-20gün önce domuz gribi olmştu acaba o yine tekrarlıyor olabilirmi.calpol ile ateşi düşmüyor napmalıym