Benim bebeğim pırasayı çok seviyordu diş sancısı dönemınde diş etlerini gıcır gıcır kasıyordu alıyordu acısını hıncınıds ondan alıyordu memeyi daha ısırmıyordu antibiyotikli olduğu ıcınde hafıfletıyordu ağrısını birde karanfil zeytınyagı karışımı mı damağına sürüyordum dolabta tutuyordum hep soğuk ferah ıyı gelıyordu damağına