traum86 6. Ay itibari ile anne yanı beşiğe kesin geçiş yapmıştım hep benle yatıyordu çünkü başta yüksek kullandık yatağa iyice alışınca alçalttık uyandığı zaman sırtını sıvazlardım yanındayım falan derdim hep ayrılık kaygısı sıfır oluyordu haliyle uykuya geçişide kolaydı ha birde bir kez olsun ayakta sallamadık eşimde bende çok kararlıydık bu konuda şuan 1.5 yaşında uyku saati dediğimiz an birlikte yatağına gidiyoruz öpüp sarılıp iyi uykular diyip yanından ayrılıyoruz. Bence uyku saatlerinin etkiside var uykusu yokken aynı şekilde uyumayı kabul etmez çünkü eminim 😂